نوشته شده توسط : elham

 هتل رادیسون بلو دیره دبی

در مرکز شهر دبی این هتل با امکانات خوب و پذیرایی ویژه میهمانان خود را استقبال می کند. در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند . اتاقهای هتل بسیار زیبا هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند . 

استخر شنای هتل روی پشت بام آفتاب گیر آن قرار دارد . سالنهای غذاخوری ، خود نوعی تفریحگاه در این هتل به شمار می یند .در اتاقهای هتل شامل ،سالن نشیمن جداگانه وجود دارد، میز کاری برای مسافران نیز قرار داده اند. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی در اتاقها برای مهمان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند.

اتاقهای هتل رادیسون بلو دارای اینترنت پرسرعت ورایگان می باشند .در اتاقها تمام امکانات برای مسافر وجود دارد از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز،و… میباشد. مسافران تور دبی اسفند 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

 هتل رادیسون بلو دیره

 هتل رادیسون بلو دیره

 

هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین تور دبی اسفند 94 بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین تور دبی اسفند 94 فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 مطالب مرتبط:

هتل رادیسون بلو دیره دبی

 

هتل هالیدی این بر دبی

تور دبی نوروز 95

تور لحظه آخری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی اسفند 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی 95 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی بهمن 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی نوروز 95 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی بهمن 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 3 ستاره در دبی,هتل هاي 3 ستاره دبي,هتل هاي 3 ستاره دوبي,هتل لند مارک دبی,هتل سیگنیچر این دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی اسفند 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی نوروز 95 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره در دبی,هتل کسلز البرشا دبی ,اسامی هتل های 4 ستاره دبی ,هتل های 4 ستاره ساحلی دبی, هتل های 4ستاره ی دبی ,عکس هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آثار تاریخی معروف دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این موزه دیدن کنید. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای گردشگران تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش توریستهای تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.

 

 

قلعه فهیدی دبی که در سال 1787 ساخته شده است یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است که سالیانه شمار فراوانی از گردشگران تور دبی را به سوی خود جذب میکند. قلعه فهیدی یکی از قدیمی‌ترین آثاری است که تا کنون در امارت دبی برای بازدید در تور دبی تعطیلات زمستان 94 پابرجا مانده‌است. این قلعه پیش از اینکه موزه شود چند کاربرد داشته‌است که به شرح زیر می‌باشد:
پس از پایان این بنا، قلعه برای نگهداری از شهر دبی بکار گرفته شده‌است و نگهبانانی در آن گماشته بودند که شبانه کشیک می‌داده‌اند و از شهر و دارایی‌های مردم در برابر دزدان نگهبانی می‌کرده‌اند.این دژ تا سال ۱۸۹۶ میلادی مقر حاکم و پس از آن دادگاه و دادستانی بوده‌است. پس از آن زمانی انبار مهمات بوده که بعداً هم به زندان تبدیل شده‌است. این دژ در سال ۱۹۷۱ میلادی بدستور شیخ راشد بن سعیدآل مکتوم آل مکتوم حاکم وقت به موزه ملی تبدیل شده‌است که استقبال زیادی در تور دبی 95 دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل وارویک دبی از بهترین هتلهای چهار ستاره دبی می باشد که ۹ کیلومتر با مرکز شهر و شلوغی و هیاهوی آن فاصله دارد ولی با این وجود تمام جاذبه ها و دیدنی های دبی از جمله برج خلیفه و مجسمه مال دبی از این هتل به راحتی قابل دسترس هستند. بهترین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود و میهمانان هتل در تور دبی بهمن 94  می توانند از سالن بدنسازی، اینترنت بی سیم و رختشور خانه و دیگر امکانات هتل استفاده کنند. این هتل برای میهمانان تور دبی دارای امکانات تفریحی از قبیل میزتنیس، استخر، سونا و ماساژ و … هم می باشد. این هتل یک مکان عالی برای یک اقامت آرام و بدون دردسر در دبی است.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، پرستار بچه، دربان، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، بار در کنار استخر، رستوران، سالن برگزاری جلسات، رختشورخانه، صرافی، پارکینگ، کافی شاپ، آسانسور، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، سرویس دهی ۲۴ ساعته، میز تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی هتل و در اتاق ها. در تور دبی تعطیلات بهمن 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

 

 

 

هتل امارات گراند دبی واقع در اتوبان شیخ زاید ، یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که بسیار مجلل بوده و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود در تور دبی اسفند 94  ارائه می دهد  . اين هتل داراي ۴۰۹ اتاق مي باشد که زیبا و آرامش بخش هستند و کلیه لوازم به کار رفته در اتاق ها لوکس بوده و از طراحی داخلی منحصر به فردی برخوردار می باشند . مهمانان تور دبی می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند .  سرویس خدماتی به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی نیاز های میهمانان هتل امارات گراند بوده و پرسنل کار آزموده آن تمام تلاش خود را برای نظافت و کسب رضایت گردشگران تور دبی به کار می بندند . اتاق های هتل ، با بهره مندی از آنچه که گفته شد به محیطی مطلوب و ممتاز تبدیل شده که هر گردشگری آرزوی اقامت در آن را دارد .

امکانات هتل در تور دبی نوروز 95 شامل :

تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن وسایل خنک کننده استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، حمامی که به کامل ترین لوازم مجهز است ، سشوار و مینی بار ,رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، باشگاه ورزشی، تنیس، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت وآبگرم، ماساژ و... می باشد.در تور دبی تعطیلات عید 95 در این هتل اقامت کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید معروف دبی

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه برای سهولت مسافران تور دبی است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را برای کودکان در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را برای گردشگران در تور دبی 94 در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در دبی مال در تور دبی ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود در سفر تور دبی نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی از نظر گردشگران تور لحظه آخری دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است و از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را در تور دبی می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.برای مسافران تور دبی این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. در تور دبی حتما از این بازار دیدن کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مناطق گردشگری دبی

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند. در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور دبی ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکز، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسافران تور دبی درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 

 

 

 

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی در تور دبی دی 94 دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه در تور دبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این منطقه دیدن کنید.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی تور دبی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست های تور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است که از دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی آذر 94 فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است .در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت داشته باشید. آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای در تور دبی سازگار می باشد.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده نزد توریستهای تور دبی می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

 

هتل سامایا دبی دیره هتلی ۵ ستاره در دبی است که در منطقه ی دیره واقع شده و به مراکز تجاری متعددی نظیر مرکز بین المللی پول دوبی، بازارهای سنتی، بازارهای خرید مدرن نزدیک می باشد.این هتل به طور کلی در نزدیکی مراکز اداری مهم و مراکز تجاری قرار گرفته است. از ویژگی های مهم هتل سامایا برای مسافران تور دبی پاییز 94 این است که مشرف به آبنمای مشهور دبی می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی چند دقیقه بیشتر نیست و این از جمله امتیازات هتل در تور دبیمی باشد.هتل سامایا از نظر خدمات و امکانات در رتبه ی خوبی واقع شده است. در هتل می توانید از سالن ضیافت و جشن برای برگزاری مراسمات خود در تور دبی استفاده کنید. در هتل رستوران هایی دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در منوی آنها مشاهده کنید.همچنین اثاثیه های اتاق مدرن هستند و به امکاناتی از قبیل حمام مرمری , لباسشویی , اتوکشی , خشکشویی برای سهولت گردشگران تور دبی مجهز هستند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 

در تور دبی 94 هتل سه ستاره بنتا گرند در دیره در خیابان المطینه قرار دارد. این هتل 32 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون و حمام دارند و با وسایل چوبی زیبا دکوربندی شده اند. فاصله هتل تا مرکز دیره 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس المطینه سه دقیقه پیلاده روی است. مسافران تور دبی می توانند در این هتل بت هزینه ای مناسب اقامت خوبی داشته باشند

آدرس: Almuteena Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل بنتا گرند دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، آسانسور، روزنامه.

 

 

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

 هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل بنتا گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

در تور دبی 94 هتل امباسادر در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر قرار دارد. این هتل 108 اتاق بزرگ با ماهواره، تلویزیون و روم سرویس دارد. هتل امباسادر دو رستوران دارد که می توانید از تنوع و کیفیت غذاها در آنجا لذت ببرید. از محاسن این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره است که مسافران تور دبی می توانند همه جور اجناس را در این مراکز خرید بیابند. فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر با هتل فاصله دارد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس: Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

استخر سرباز، اسپا، بار، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

 

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

رستوران هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

استخر هتل امباسادر دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امباسادر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید در تور دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای کسانی که به آنجا میروند فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان تور دبی تابستان 94 در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده برای کودکان اشاره کرد. علاوه بر این امکان انجام فعالیتهای بانکی یا ارسال بسته های پستی در مرکز خرید نیز وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید اربیان در دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران صدف دبی از میهمانان خود در محیطی اصیل و سنتی ایرانی پذیرایی می کند و میهمانان تور دبی در این فضای صمیمی از کیفیت و خدمات خوب رستوران میتوانند لذت ببرند . غذاهای رستوران متنوع و لذیذ می باشد که میهمانان زیادی در تور دبی مرداد 94 بخصوص از ایران از طرفداران غذاهای رستوران صدف دبی می باشند . رستوران صدف دبی مکانی برای ایرانیان شده است تا در این فضای دلنشین با یکدیگر ملاقات داشته باشند .کیفیت غذا، محل مناسب و صمیمیت محیط و کارکنان از ویژگی های این رستوران است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران صدف در دبی , رستوران های دبی , بهترین رستوران دبی , ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی , رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

یکی از جاذبه های گردشگری مشهور تور دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه در این محل توریست هایی را در تور دبی تابستان 94 مشاهده می کنید که برای دیدار از آب نما از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. آب نمای برج خلیفه دبی در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و هنرمندانه تر آن ها را به دید دیگران می رسانند.منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نمای برج خلیفه در دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل الغریر روتانا واقع در میدان ماهی هتلی مجلل در منطقه رقه دبی می باشد. مسافران تور دبی در این هتل ، بواسطه موقعیت مکانی مناسب ، به تمام نقاط دبی و همچنین مراکز خرید دبی دسترسی آسان دارند. هتل الغریر روتانا ، آمیزه ای از سنت و تکنولوژی را در سبک معماری دارا می باشد و مدرنیست و کلاسیسم در هم آمیخته شده است و هتل الغریر را به مرکز بازرگانی ، تفریحی ، ریلکسیشین ، ورزشی و....تبدیل نموده است. انواع رستورانها،اتاقهای مجلل ، امکانات بی نطیر هتل و موقعیت عالی و دسترسی آسان باعث می شود گردشگران تور دبی شهریور 94 هتل الغریر را به دوستان وعزیزان خود توصیه نماید.مجاورت به مرکز خرید الغریر، نزدیکی به میدان ماهی و و فاصله سیصد متری هتل با مترو و همچنین سرویس رایگان به ساحل و مراکز خرید دبی از دیگر ویژگیهای مثبت هتل القریر می باشد.فاصله هتل الغریر تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از پانزده دقیقه و تا مرکز تجارت جهانی حداکثر بیست دقیقه است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل الغریر روتانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 هتل لوکس و مدرن حیات ریجنسی دبی منطقه در کورنیش دیره (Deira Corniche) واقع شده است و بر خلیج فارس (Persian Gulf) در دهانه‌ی رود دبی مشرف است و فقط چند قدم تا بازار طلا (Gold Souk) فاصله دارد. این هتل فقط دو دقیقه تا مناطق تجاری و مراکز خرید و ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‏المللی دبی و مرکز همایش بین‏ المللی دبی فاصله دارد.هتل 5 ستاره ی حیات رجنسی هتلی مدرن و شیک, شامل 414 اتاق و سوییت می باشد.درهتل ۵ ستاره حیات ریجنسی دبی رستوران لوکس و زیبای ایرانی به نام شهرزاد وجود دارد. این رستوران یکی از معدود رستوران هایی است که موفق به کسب جایزه شده است .این رستوران در تور دبی مرداد 94 غذاهای ایرانی را در فضای قصرهای پر ابهت شرقی و رمزآلود سرو میکند و ظروف زیبا و دکوراسیون شرقی با بوی نان داغ و تازه مسطح ایرانی و انواع کباب ها و غذاهای دریایی و میوه جات وسبزیجات و دسرها در هم آمیخته شده تا فرهنگ غذایی ملت ایران و سنن زیبای سفره ایرانی را به تماشا گذارده و لذت غذاها را با فرهنگ و سنن این مرز و بوم در یاد ها و خاطره های مسافران تور دبی زنده نگه دارد .موسیقی زنده نیز در این بین نقش مهمی در این القای فرهنگی ایفا میکند .در تمامی محیط رستوران پنجره های مشبک قهوه ای و چوبی و قالی های ایرانی و چلچراغ های قدیمی قلمکار اصفهان به چشم میخورد . 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل حیات ریجنسی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

در تور دبی 94 این هتل را برا یاقامت انتخاب کنید. هتل 5 ستاره فور سیزن در ساحل جمیرا قرار دارد و از هتل های لوکس دبی است. این هتل دارای 237 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، حمام مجهز، تلویزیون و ... هستند.

 فاصله این هتل تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی است. این هتل دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل دارد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل مجلل لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

رستوران، استخر، نگهداری کودکان، سونا، جکوزی، ساحل اختصاصی، دو استخر رو باز، اینترنت رایگان، اتاق جلسه، اتاق کنفراس، تالار جشن، زمین بازی، ترانسفر فرودگاهی و ... .تور دبی تعطیلات تابستان 94 از امکانات متنوع این هتل لذت خواهید برد.

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

رستوران هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

رستوران هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

باشگاه هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

استخر هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی,معرفی هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

در تور دبی 94 از ریویداد های دبی اطلاع یابید. زیگورات به ساختمان های باستانی بلندی میگویند که هرمی شکل هستند.طرح زیگورات دبی یک سازه خودپایدار است که می تواند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند و یک میلیون نفر را در خود جای دهد.زیگورات از شهرک های آینده است که سازگاری کامل با محط زیست دارد و به صورت کاملا مستقل همه نیازهای ساکنان خود را پاسخ می دهد.در تور دبی تیر 94 از مناطق در حال احداث دبی اطلاع یابید. شرکت "تایم لینک" که مسئول این پروژه است بر این اعتقاد می باشد كه براي ساخت اين پروژه عظيم و بين المللي به كمك اتحاديه اروپا و سازمان ملل نیازمند می باشند.ساخت و اجرای این پروژه ممکن است چندین سال به طول بانجامد ولی بدون شک یکی از بزرگترین شاهکارهای معماری جهان و از دیدنی های دبی در آینده خواهد شد.

زیگورات دبی

زیگورات دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: زیگورات دبی,معرفی دبی,بازدید از دبی,درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

در تور دبی تعطیلات عید فطر 94 از بودن در این رستوران زیبا لذت خواهید برد. رستوران دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران ایرانی با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غدا پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

در تور دبی 94  لذت غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید.

 

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترنه ای و انواع چای و قهوه نیز سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران جام جم دبی,معرفی رستوران های دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 در تور دبی تابستان 94  از غذا خوردن در این رستوران زیبا لذت خواهید برد. رستوران پارس در دبی دارای شعبه های مختلفی می باشد که یکی از آن رستوران ها در ال دیافا قرار دارد و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز می باشد. این رستوران از رستوران های ایرانی دبی است که دارای فضای باز نیز می باشد.

در تور دبی 94  لذت بازدید از این رستوران را از دست ندهید. در این رستوران انواع خورشت ها و کباب های ایرانی به همراه نوشیدنی هایی مثل دوغ، با مواد کاملا تازه و با کیفیت آماده می گردد. کارکنان این رستوران به سرعت غذای درخواستی شما را آماده و سر میزتان می آورند. مسافران تور دبی می توانند این این رستوران خوب ایرانی دیدن کنند.

 

 رستوران پارس دبی

رستوران پارس دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پارس دبی,اماکن تفریحی دبی,بازدید از دبی,درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی در جاده ی Salahuddin واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره  دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. اتاق های هتل همگی به اینترنت وای فای تجهیز شده است. همچنین انواع غذاهای ایرانی و عربی در رستوران هتل برای میهمانان سرو می گردد.

 

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافی شاپ، سرویس اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، سالن بدنسازی، کافی شاپ و... می گردد.

 

تصویر تریا هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر لابی هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر اتاق هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر اتاق هتل سیتی استار دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های 3 ستاره دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 80 اتاق دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله  حدودا ۱۰ دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است. در چند قدمی هتل ایستگاه مترو Al-Rigga قرار دارد. همچنین هتل به اینترنت پرسرعت وای فای رایگان تجهیز شده است.

 

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...می باشد.

 

تصویر لابی هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر استخر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر رستوران هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر اتاق هتل فورچون بوتیک دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی,هتل های خوب دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل شانگری لا در مرکز شهر دبی و در جاده شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. مرکز تجارت جهانی دبی در فاصله 1 کیلومتری از هتل، برج خلیفه در فاصله 3 کیلومتری و مرکز سیتی سنتر دیره در فاصله 11 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. همچنین در فاصله 15 دقیقه از این هتل فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل مجموعا 301 اتاق مجلل و 126 سوئیت آپارتمان مبله با اندازه های متفاوت دارد. فروشگاه هاي زیادی و همچنین یک صرافی در این هتل در نظر گرفته شده است.

 

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، باشگاه ورزشی، ماساژ، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات نگهداری از اطفال، فروشگاه، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، بار، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

تصویر لابی هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر رستوران هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر استخر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر اتاق هتل شانگری لا دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی,هتل های 5 ستاره دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
توضیحات

 

این پارک یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد که در بزرگراه شیخ زائد واقع شده است .فضای سبز این پارک باعث شده تا خانواده های بسیاری برای استراحت و تفریح به این مکان زیبا رجوع کنند . از امکانات این پارک می توان به زمین گلف ، سالن تاتر ، سینما ای مکس ، مرکز برگزاری نمایشگاه و .. اشاره کرد . همچنین این پارک دارای وسعت زیادی است و مکان بسیار مناسبی برای تفریح و بازدید گردشگران

 

تور دبی 94

 می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی, اماکن تفریحی دبی, معرفی دبی, درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر شناور دبی

توضیحات

 

شهر شناور یکی از پروژه های عظیم دبی می باشد . این پروژه گنجایش 50000 خانه را در خود دارد و انرژی آن از طریق نور خورشید تامین می شود و سوخت دیگری ندارد . این شهر افسانه ای زیبا که به شکل برگ زنبق و آبی رنگ می باشد قرار است با همکاری کشورهای امارات و هلند ساخته شود . این شهر که به دلیل سوخت پاک آن به شهر سبز نیز معروف است به صورت شناور بر روی سطح آب است و قرار است تا سال 2100 آماده شود .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: شهر شناور دبی, معرفی دبی, درباره دبی, بازدید از دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مجلس غریفه دبی

توضیحات

 

 

 

مجلس غریفه دبی یکی از دیدنی های دبی می باشد که در انتهای منطقه جمیرا واقع شده است .این مکان در واقع اقامتگاه تابستانی شیخ راشد بن سعید آل مکتوم بوده است . این ساختمان شامل دو طبقه می باشد که از گچ و سنگ و مرجان ساخته شده است و در و پنجره هایی از چوب ساج دارد . طبقه اول این ساختمان به شکل یک ایوان می باشد و در طبقه دوم آن مجلس قرار دارد که با فرش ها و بالش ها و چراغ های توری و وسایلی نظیر تفنگ و قوری های قهوه تزیین شده است . تراس این مکان مشرف به دریا بوده است که برای جای خواب از آن استاده می شده است .

 

مسافران

 

تور دبی 94

از این مکان دیدن می کنند .
برچسب‌ها: مجلس غریفه دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مجلس غریفه دبی, معرفی دبی, درباره دبی, بازدید از دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های دبی می باشد که بخاطر طبیعت خاص و زیبای آن بسیاری از گردشگران 

تور دبی 94

را یه سمت خود می کشاند . در این باغ حدود 45 میلیون گل و بیش از 45 رنگ طبیعی وجود دارد . در این باغ اشکال و هرم های مختلف و پوشیده از گل ساخته شده است . همچنین نام این باغ زیبا در کتاب گینس به خاطر طولانی ترین دیوار گل جهان ثبت شده است . این باغ رنگارنگ و زیبا دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی می باشد که قوسی شکل هستند و طول مسیر با مینی چترهای رنگارنگ پوشش داده شده است .

 

 

 


برچسب‌ها: باغ معجزه دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: باغ معجزه دبی, درباره دبی, بازدید از دبی, معرفی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سیتی مکس البرشا دبی

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.هتل سه ستاره سیتی مکس البرشا دبی در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل در چند قدمی بازار امارات می باشد و مسافران تور دبی به راحتی می توانند خریدهای خود را از این بازار معروف انجام دهند.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه و تا پارک ساحلی 12 کیلومتر است . این هتل 378 اتاق دارد که کلیه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، خدمات خانه داری و ... می باشند که با دکوراسیونی زیبا و مدرن فضای آرامش بخشی را برای مسافران تور دبی فروردین 94 فراهم می آورد. 

امکانات هتل سیتی مکس البرشا دبی

رستوران، کافی شاپ، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان، تهویه مطبوع، بار، لابی، لاندری، گاوصندوق و ...مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

هتل سیتی مکس البرشا دبی

هتل سیتی مکس البرشا دبی

هتل سیتی مکس البرشا دبی

هتل سیتی مکس البرشا دبی

هتل سیتی مکس البرشا دبی

رستوران هتل سیتی مکس البرشا دبی

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری دبی

هتل سیتی مکس البرشا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی مکس البرشا دبی, هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های خوب دبی, معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل 3 ستاره سنت جورج دبی در روبروی رودخانه قرار دارد و مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل نمایان است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد و مسافران تور دبی نوروز 94می توانند با هزینه ای بسیار اندک به نقاط مختلف دبی سفر کنند.این هتل 10 طبقه دارای 142 اتاق می باشد که کایه اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در دهمین طبقه این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که مسافران می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

امکانات هتل سنت جورج دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

رستوران هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

اتاق هتل سنت جورج دبی

مطالب مرتبط:

هتل سنت جورج دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی, هتل های دبی, معرفی هتل های دبی, بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار طلای دبی

 بازار طلای دبی از قدیمی ترین بازارها و از جاذبه های گردشگری دبی است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران تور دبی 94 از این محل دیدن می کنند. این بازار در منطقه الرأس در بر دیره قرار دارد. در گذرهای پهن تر این بازار مغازه هاییی هستند که در ویترین خود انبوهی از گوشواره، النگو، انگشتر، گردنبند و سنجاق سینه دارند. قیمت طلا در این بازار به نسبت سایر نقاط دنیا پایین تر است و افراد زیادی به این بازار مراجعه می کنند به ویژه به هنگام غروب این بازار از رونق خاصی برخوردار می باشد. مسافران تور دبی 94 می توانند از این بازار دیدن کنند.بازار طلای دبی یکی از مهمترین بازارهای معاملات طلا در جهان است و گفته می شود که 20 درصد از کل معاملات طلای دنیا در این بازار انجام می شود.در تور دبی عید 94 از این بازدید خرید کنید.

 

 

بازار طلای دبی

بازار طلای دبی

مطالب مرتبط:

بازار طلای دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازار طلای دبی, اماکن خرید دبی, معرفی دبی, بازدید از دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از این بازار خرید کنند.بازار ماهی دیره ارزان ترین بازار دبی برای خرید ماهی می باشد و  صدها فروشنده انواع مختلفی از غذاهای دریایی را به خریداران عرضه می کنند. در این بازار علاوه بر غذاهای دریایی گوشت، میوه و سبزیجات نیز به فروش می رسد .این بازار در خیابان کورنیش دبی قرار دارد و ایستگاه متروی نخل دیره و ایستگاه اتوبوس در چند قدمی این بازار می باشد و مسافران در تور دبی نوروز 94 به راحتی می توانند به این بازار رفته و انواع مختلف ماهی های تازه و خوشمزه را تهیه کنند. در مجاورت این بازار پارکینگ عمومی بسیار بزرگی وجود دارد که از امکانات این بازار می باشد. این بازار همه روزه از 5 صبح تا1 بعد از ظهر ، و از 5 تا 1 نیمه شب باز می باشد.در تور دبی 94 از این بازار خوب بازدید کنید.


بازار ماهی دیره دبی

مطالب مرتبط:

مرکز خرید مزایا دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازار ماهی دیره دبی, معرفی دبی , بازدید از دبی, اماکن خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی

 

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

دبی از لحاظ معماری و عمران به یکی ازشاهکارهای دنیا تبدیل شده است و روز به روز طرح های جدیدتر و جالب تری را برای ساخت و ساز در دست میگیرد. در دبیعجیب ترین و جالب ترین برج ها و هتل ها , زیباترین و شگف انگیز ترین ساختمان ها ساخته میشود و این ها باعث جلب توجه توریست ها می گردد. ورود توریست به هر کشور یا شهری به اقتصاد آن کشور کمک می کند و یکی از دلایل خوب بودن اقتصاد دبی ورود همین توریست ها به آنجا می باشد.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی که در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از دیگر عجایب دبیاست. این پل یک مایل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر این روی این پل قوسی 12 لاین برای عبور وسایل نقلیه وجود دارد و در وسط آن نیز یک ایستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبی هرگز دیدن این پل قوسی عجیب و در عین حال زیبا و جالب را از دست ندهید.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

برج شبیه هلال ماه در دبی

 

تور دبی برج شبیه هلال ماه

برجی که شبیه هلال ماه است جدیدا در دبیساخته شده است. ساخت اینگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهانی دبی شده است. این برج فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بار دیگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. این برج در شب زیر نور مهتاب زیبایی خود را به طور شگفت انگیزی به رخ می کشد.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

به مسافران تور دبی پیشنهاد می کنیم که دیدن از این برج خارق العاده را از دست ندهند زیرا یکی از زیباترین و جالب ترین برج های دنیا می باشد که در دبیساخته شده است.

تور دبی برج شبیه هلال ماه



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج شبیه هلال ماه در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین رستوران های دبی

 

***************************************************

 

1.رستوران فرانسوی دبی (La petite Maison) 

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

یکی از بهترین رستوران های دبی همین رستوران La Petite Maisonمی باشد که در میان مسافران تور دبی و حتی مردم دبی بسیار طرفدار دارد. این رستوران غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند همین امر باعث جلب توجه گردشگران شده است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

جالب است بدانید که دفترچه رزرو این رستوران در اکثر مواقع پر است و این به خاطر غذاهای بی نظیر آن می باشد. آشپزخانه رستوران La petite Maison سبزیجات خود را مثل نخود فرنگی , ریحان , کیک پنیر , صدف , گوجه و... را از مواد تازه و فصلی تهیه می کند و برای مهمانان خود غذایی لذیذ با مواد غذایی تازه سرو می کند و این از دیگر ویژگی های خوب این رستوران است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

قیمت های این رستوران از هزار درهم برای هر 2 نفر آغاز می شود. مسافران تور دبی غذاهای لذیذ فرانسوی این رستوران را از دست ندهند.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

 

 

2.رستوران ژاپنیدبی(Zuma)

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

از دیگر رستوران هی خوب دبی رستوران ژاپنی آن به نام Zuma می باشد. غذاهای این رستوران علاوه بر لذیذ بودن ظاهر زیبایی هم دارند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران ژاپنی جای مناسبی برای کسانی است از غذا خوردن نهایت لذت را می برند و به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند. رستوران ژاپنی Zuma در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بود.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران غذاهای خود را با طعمی بی نظیر و فوق العاده در ظروفی جالب و عجیب که باعث جلب توجه مهمانان هم می شود سرو می کند. آشپزخانه این رستوران در طبقه پایینی آن می باشد. مسافران تور دبی که غذاهای ژاپنی دوست دارند حتما به این رستوران سر بزنند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

 

3.رستوران ترکیبی دبی (table 9 , Nick & Scott)

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

رستوران ترکیبیدبی از بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

4.رستوران ژاپنی دبی(Okku)

 تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

رستوران ژاپنی okku دبی از رستوران های خاص و الی شهر دبی است.شهری که دارای انواع مارک ها و برندهای معروف است باید هم چنین رستوران های خاص و مطرحی در جهان دشته باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

کسانی که این رستوران را ساختند و افتتاح کردند ریسک بزرگی کردند چون تصمیم گرفتند که در شهری به این گرمی در این رستوران برای مردم غذاهای ژاپنی مثل سوشی سرو کنند اما به دلیل بی نظیر بودن کار آشپزهای آن با شکست مواجه نشدند و رستوران آنها یعنی رستوران okku در زمره بهترین رستوران های دب



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران های زیبای دبی

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

یکی از رستوران های جالب دبی المنتهی نام دارد که در یک ارتفاع 200 متری واقع شده است که منظره ای زیبا از دبی را مقابل چشما نشما نمایش می دهد و مسافران تور دبی که قصد رفتن به این رستوران را دارند میتوانند با آسانسور شیشه ای به آن دسترسی پیدا کنند.

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

رستوران المنتهی نیز با یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود. از دیگر رستوران های جالب دبی رستوران المحاره به معنای صدف می باشد. مسافران تور دبی با یک زیر دریایی شبیه سازی شده می توانند وارد آن شوند. در این رستوران آکواریوم های بزرگی از جنس اکریلیک و با شیشه هایی به ضخامت 18cm وجود دارد.در این آکواریوم حدود 1 میلیون لیتر آب وجود دارد.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

رستوران المحاره جزو 10 رستوران برتر دنیا می باشد. این رستوران ها در هتل برج العرب قرار دارند. مسافران تور دبی جالب است بدانند که هتل برج العرب متشکل از 60 طبقه و ستون بندی های آن تا عمق 40 متری دریا می باشد. لازم به ذکر است که برج العرب از برج ایفل بلندتر است اما از برج ایمپایر استیت امریکا تنها 60 متر کوتاه تر است. تمام تجهیزات آن مانند پرده ها , سیستم تهویه , چراغ ها و... فقط با یک دکمه فعال می شوند.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

مسافران تور دبیبدانند که تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل است و هر سوئیت دارای یک لپ تاپ , پرینتر و اسکنر مجزا می باشد و مسافران عزیز می توانند ببینند که چه کسی پشت در اتاقشان است.

 

تور دبی هتل برج العرب

 

تور دبی هتل برج العرب

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های زیبای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

درهم دبی

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درهم دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آب و هوای دبی

The weather in Dubai

آب و هوای دبیبه صورت گرمسيری می باشد ، فصل تابستان بسیار داغ و مرطوب و فصل زمستان دبی ملايم می باشد. در کشور امارات متحده عربی بارندگی بسیار نادر می باشد و بیشتر در ماه های زمستان بارندگی وجود دارد. درفصل  زمستان بیشتر طوفان شن وجود دارد و  میانگین دمای هوا در فصل تابستان 33 درجه سانتی گراد  و در فصل زمستان 17 درجه سانتی گراد می باشد  .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب و هوای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

سواحل دبي

سواحل دبي

تور دبي سواحل عمومي

يكي از جاذبه هاي گردشگري دبي و مناطق ديدني و توريستيامارت متحده عربي سواحل دبي هستند. براي مسافران تور دبي كه علاقه مند به ورزش هاي آبي مثل شنا هستند گزينه هاي متفاوتي در دبي براي آنها وجود دارد. در ساده ترين شكل ممكن مي توانند به سواحل عمومي بروند كه هزينه اي هم براي ورود ندارند اما از امكانات كمي برخوردارند. سواحل عموميدبي از كنار تالاب الممرز آغاز مي شود كه در قسمت شمال شرقي دبي قرار دارد. اين تالاب داراي منطقه اي براي جت اسكي , شنا و كلبه هاي چوبي و زيبا مي باشد. اگر به سمت جنوب حركت كنيد به ساحل كرنيش جميرا مي رسيد كه مورد علاقه بسياري از توريست ها و گردشگران براي آفتاب گرفتن و شنا كردن مي باشد. از امكانات ساحل كرنيش جميرا مي توان به ميزهاي داراي سايه بان و نيمكت هاي آن , زمين بازي كودكان , منطقه ي ويژه و حفاظت شده اي براي شنا , منطقه اي سنگ كاري شده كنار ساحل براي ماهيگيري و... اشاره كرد.

 تور دبي سواحل عمومي

اگر به قسمت هاي جنوبي تر برويد به سواحل كوچك تري كه نزديك به باشگاه دريا نوردي و باشگاه وولن گونگ دبي مي باشد مي رسيد و در نهايت به ساحل هتل جميرا خواهيد رسيد. آن دسته از مسافران تور دبي كه مي خواهند از امكانات فوق العاده و عالي بهره مند شوند بايد به سواحل خصوصي هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصي هتل جميرا مجددا به سواحل عمومي اي كه بين هتل متروپوليتن و شرايتون قرار دارد مي رسيد كه مورد علاقه ي بسياري از گردشگران و مسافران تور دبي و حتي ساكنان خود اين منطقه از دبي مي باشد.

تور دبي ساحل كرنيش جميرا

اين سواحل عمومي اگرچه داراي امكانات كمي مي باشند و وروديه اي براي رفتن به اين سواحل از گردشگران گرفته نمي شود اما مقرراتي براي ورود به آن وجود دارد كه بايد رعايت شود. از جمله اين مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حيوانات اهلي به ساحل , آتش روشن كردن , غذا درست كردن , چادر زدن , بردن ماشين و رانندگي كردن در ساحل همگي ممنوع مي باشند. علاوه بر همه اين موارد نكته قابل توجه اين است كه اگرچه آب هاي ساحلي دبي آرام و كم تلاطم هستند و بي خطر به نظر مي رسند اما يك موج آن مي تواند شناگر را از ساحل دور كند به همين علت بهتر است زماني براي شنا كردن وارد آب شويد كه غريق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل اين سواحل عمومي پارك هاي ساحلي هستند كه از امكانات فوق العاده اي برخوردار هستند.

تور دبي ساحل هتل جميرا

 

تور دبي ساحل هتل جميرا

در اين پارك هاي ساحلي رخت كن , زمين هاي ورزشي و چندين استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفريح در اين پارك ها و استخرها بايد مبلغي را به عنوان وروديه بپردازند. در مجموع پيشنها مي كنيم كه اگر مسافران تور دبي علاقه مند به شنا كردن در آب هاي ساحلي هستند , سواحل آبي و پاكيزه خليج فارس دبي را از دست ندهند.

تور دبي پارك ساحلي

 

تور دبي پارك آبي

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بزرگترين پل قوسي دنيا دردبي

 

بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي

تور دبي بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي

دبي از لحاظ معماري و عمران به يكي ازشاهكارهاي دنيا تبديل شده است و روز به روز طرح هاي جديدتر و جالب تري را براي ساخت و ساز در دست ميگيرد. در دبي عجيب ترين و جالب ترين برج ها و هتل ها , زيباترين و شگف انگيز ترين ساختمان ها ساخته ميشود و اين ها باعث جلب توجه توريست ها مي گردد. ورود توريست به هر كشور يا شهري به اقتصاد آن كشور كمك مي كند و يكي از دلايل خوب بودن اقتصاد دبي ورود همين توريست ها به آنجا مي باشد.

تور دبي بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي

بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي كه در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از ديگر عجايب دبي است. اين پل يك مايل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر اين روي اين پل قوسي 12 لاين براي عبور وسايل نقليه وجود دارد و در وسط آن نيز يك ايستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبي هرگز ديدن اين پل قوسي عجيب و در عين حال زيبا و جالب را از دست ندهيد.

تور دبي بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترين پل قوسي دنيا دردبي ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

برج شبيه هلال ماه در دبي

تور دبي برج شبيه هلال ماه

برجي كه شبيه هلال ماه است جديدا در دبي ساخته شده است. ساخت اينگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهاني دبي شده است. اين برج فوق العاده زيبا و منحصر به فرد بار ديگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. اين برج در شب زير نور مهتاب زيبايي خود را به طور شگفت انگيزي به رخ مي كشد.

تور دبي برج شبيه هلال ماه

به مسافران تور دبي پيشنهاد مي كنيم كه ديدن از اين برج خارق العاده را از دست ندهند زيرا يكي از زيباترين و جالب ترين برج هاي دنيا مي باشد كه در دبي ساخته شده است.

تور دبي برج شبيه هلال ماه



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج شبيه هلال ماه در دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آب نماي دبي

 

آبنماي دبي

آبنماي دبي

از آبنمايي دبي به عنوان بخش حياتي شهر در طول تاريخ ياد مي شود كه در فرهنگ و تاريخ دبي نقشي بزرگ ايفا مي كند. شما مي توانيد در ساحل دريا قدم زده و بازرگاناني را كه كشتي هايشان را پر مي كنند ببينيد و يا با تاكسي هاي آبي از كنار آنان عبور كنيد. هنگام غروب ميهمانان مي توانند از شامي كه در همين كشتي ها تدارك ديده شده و سرو مي شود لذت ببرند. آبنماي دبي يك آبنما است كه با موسيقي مي‌رقصد و در درياچهٔ برج خليفه (ساخت انسان) در كنار دبي مال واقع در دبي، امارات متحده عربي ساخته شده‌است. هزينهٔ ساخت اين آبنما 800 ميليون درهم معادل 218 ميليون دلار آمريكا بوده‌است. اين آبنما داراي بيش از 6600 چراغ در 25 رنگ متفاوت است و طول آن 275متر (902فوت) است و آب را تا ارتفاع 150 متر (500 فوت) در آسمان پرتاب مي‌كند. طراح آبنماي دبي شركت وت ديزاين است كه آبنماي هتل معروف پلاژيو در شهر لاس وگاس را طراحي كرده‌است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نماي دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد